Hjælp, jeg smelter

Jeg har aldrig været særlig gode venner med sommer, eller i hvert fald ikke alle flyvedyrene og den ekstreme varmebølge. Seriøst, hvad blev der af den danske sommer med al dens regn? Øv. Til gengæld har jeg i år for første gang i mit 19 årigt lange liv fået hvad der minder om en tanline i løbet af min Tour de Danmark. Lejlighedspasning på Amager med min paps, en uge i sommerhus med en god veninde og en tur til det som altid fantastiske Anholt. Der er ingen steder, jeg slapper lige så godt af, som der. For det første er der stort set ingen dækning, medmindre man cykler til brugsen eller havnen og... det er jo bare lidt plat, ikke? For det andet er der masser af strand, sand og bøger. Eller i hvert fald tid til at læse bøger. Så det er der gået tre uger af min ferie med ... +/-. Ellers har jeg set alt for mange serier (som om det er muligt at se for mange serier), været i godt selskab og bundet et par kiksede vodka juice til endnu mere kikset musik, mens jeg har hygget mig uendeligt meget. Og så har jeg spist herre god mad - hvilket jeg skal igen i morgen, når turen går til Flensborg. Hvis jeg da ikke når at smelte væk inden.

Ellers er der ikke så meget andet at sige, end husk at sig nej til stoffer og husk solcreme, og hold nu kæft hvor har jeg ingen humor. Vi ses. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar